نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب بینایی سلامت روان اثربخشی آموزش قدردانی مبتنی بر آموزه‌های فرهنگی بر سلامت روان و امید به زندگی مادران دانش‌آموزان با آسیب بینایی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 64-53]
  • آموزش ذهن‌آگاهی کودک‌محور اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی کودک‌محور بر شادکامی و اضطراب اجتماعی کودکان کم‌شنوا [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 27-37]
  • آموزش کوشش‌های مجزا اثربخشی آموزش کوشش‌های مجزا بر تقلید حرکتی در کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 33-24]
  • آهسته‌گام اثربخشی بسته آموزش هوش‌های چندگانه بر مهارت‌های اجتماعی پسران آهسته‌گام [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 57-66]
  • آهسته‌گام اثربخشی الگوی تدریس E5 بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان آهسته‌گام [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 45-34]
  • آینه‌نویسی تأثیر مداخله حافظه فعال دیداری- فضایی بر عملکرد آینه‌نویسی کودکان پیش‌دبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 46-56]

ا

  • احساس‌تعلق به مدرسه تأثیر آموزش مهارت‌های جرأت‌ورزی بر خود‌پنداره تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال‌های یادگیری ویژه با احساس‌تعلق بالا و پایین به مدرسه [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 53-44]
  • اختلالات عاطفی و رفتاری مقایسه اثربخشی بسته‌ی ارتباطی والد-کودک با درمان تعامل والد-کودک بر اختلالات عاطفی و رفتاری و استواری کودکان با اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی: مطالعه موردی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 21-11]
  • اختلالات عصب- تحولی تدوین بسته آموزشی فرزندپروری مبتنی بر کارکردهای اجرایی و تأثیر آن بر تنیدگی والدینی و سلامت روان مادران کودکان دارای اختلالات عصب –تحولی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 34-22]
  • اختلال خواندن اثربخشی آموزش روش چندحسی فرنالد بر بهبود عملکرد مؤلفه‌های خواندن دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 10-1]
  • اختلال رفتاری برونی‌سازی شده اثربخشی بازی‌های رایانه‌ای شناختی بر تصمیم‌گیری پرخطر کودکان با اختلال رفتاری برونی‌سازی شده [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 10-1]
  • اختلال طیف اوتیسم تأثیر اثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر حمایت اجتماعی ادراک شده، انعطاف-پذیری شناختی و تبادل عاطفی در مادران دارای فرزند اوتیسم [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 78-67]
  • اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی بررسی اثربخشی ذهن‌آگاهی بر انعطاف‌پذیری و تعاملات والد- کودک مادران دارای کودک با اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 79-90]
  • اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی مقایسه اثربخشی بسته‌ی ارتباطی والد-کودک با درمان تعامل والد-کودک بر اختلالات عاطفی و رفتاری و استواری کودکان با اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی: مطالعه موردی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 21-11]
  • اختلال کم‌توجهی/ بیش‌فعالی مدل‌یابی علّی نشانه‌های کم‌توجهی/ بیش‌فعالی کودکان بر مبنای ویژگی‌های شخصیتی منش و تکانشگری مادران: نقش واسطه‌ای سبک‌های فرزندپروری [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-15]
  • اختلال کم‌توجهی/ بیش‌فعالی روش‌های فرزندپروری مادران کودکان دارای اختلال کم‌توجهی/ بیش‌فعالی: مروری نظامدار [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 38-45]
  • اختلال نوشتن تأثیر مداخله حافظه فعال دیداری- فضایی بر عملکرد آینه‌نویسی کودکان پیش‌دبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 46-56]
  • اختلال‌های طیف اتیسم اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودپنداره و تعامل مادر- فرزند در مادران کودکان با اختلال‌های طیف اتیسم [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 23-11]
  • اختلال‌های یادگیری ویژه تأثیر آموزش مهارت‌های جرأت‌ورزی بر خود‌پنداره تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال‌های یادگیری ویژه با احساس‌تعلق بالا و پایین به مدرسه [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 53-44]
  • اختلال‌های یادگیری ویژه اثربخشی آموزش خودشفابخشی بر خودارزشمندی و پریشانی روان‌شناختی خانواده دانش‌آموزان مبتلا به اختلال‌های یادگیری ویژه [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 66-54]
  • اختلال یادگیری ریاضی نقش مهارت حل مسئله در پیش‌بینی انگیزش ریاضی و خودکارآمدی ریاضی در کودکان با اختلال یادگیری ویژه از نوع ریاضی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 16-26]
  • استواری مقایسه اثربخشی بسته‌ی ارتباطی والد-کودک با درمان تعامل والد-کودک بر اختلالات عاطفی و رفتاری و استواری کودکان با اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی: مطالعه موردی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 21-11]
  • اضطراب اجتماعی اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی کودک‌محور بر شادکامی و اضطراب اجتماعی کودکان کم‌شنوا [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 27-37]
  • افکار خودآیند منفی اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر افکار خودآیند منفی دانش‌آموزان دختر با دشواری در نظم‌جویی هیجانی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 106-96]
  • الگوی توانمندسازی مهارت‌های زندگی اثربخشی آموزش الگوی توانمندسازی مهارت‌های زندگی بر افزایش عزت‌نفس و حل مسئله اجتماعی در کودکان تحت سرپرستی مراکز نگهداری شبانه‌روزی (محدوده سنی ۶ تا ۱۲ سال) شهر کرمانشاه [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 43-34]
  • امید به زندگی اثربخشی آموزش قدردانی مبتنی بر آموزه‌های فرهنگی بر سلامت روان و امید به زندگی مادران دانش‌آموزان با آسیب بینایی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 64-53]
  • انتقاد در خانواده مدل‌یابی معادلات ساختاری ارتباط بین درگیری هیجانی و انتقاد در خانواده با سکوت خود در مادران کودکان آهسته‌گام [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 33-22]
  • انعطاف‌پذیری بررسی اثربخشی ذهن‌آگاهی بر انعطاف‌پذیری و تعاملات والد- کودک مادران دارای کودک با اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 79-90]
  • انعطاف‌پذیری شناختی اثربخشی تمرینات یکپارچه‌سازی حسی- حرکتی و توان‌بخشی شناختی رایانهای بر کارکردهای اجرایی (حافظه فعال، بازداری پاسخ و انعطاف‌پذیری شناختی) کودکان دارای کم‌توجهی بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 95-79]
  • انعطاف‌پذیری شناختی تأثیر اثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر حمایت اجتماعی ادراک شده، انعطاف-پذیری شناختی و تبادل عاطفی در مادران دارای فرزند اوتیسم [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 78-67]
  • انعطاف‌ناپذیری رفتاری ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس انعطاف‏ناپذیری رفتاری لکاوالیر در کودکان اوتیسم [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 91-101]
  • انگیزش ریاضی نقش مهارت حل مسئله در پیش‌بینی انگیزش ریاضی و خودکارآمدی ریاضی در کودکان با اختلال یادگیری ویژه از نوع ریاضی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 16-26]
  • اوتیسم ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس انعطاف‏ناپذیری رفتاری لکاوالیر در کودکان اوتیسم [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 91-101]
  • اوتیسم اثربخشی بازی‌درمانی گروهی بر مهارت‌های اجتماعی‌کودکان اوتیسم [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 55-46]

ب

  • بازداری پاسخ اثربخشی تمرینات یکپارچه‌سازی حسی- حرکتی و توان‌بخشی شناختی رایانهای بر کارکردهای اجرایی (حافظه فعال، بازداری پاسخ و انعطاف‌پذیری شناختی) کودکان دارای کم‌توجهی بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 95-79]
  • بازی درمانی اثربخشی بازی‌درمانی تعاملی‌محور بر کیفیت روابط دلبستگی کودک با والد: مطالعه موردی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 102-113]
  • بازی‌درمانی گروهی اثربخشی بازی‌درمانی گروهی بر مهارت‌های اجتماعی‌کودکان اوتیسم [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 55-46]
  • بازی‌های رایانه‌ای مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مبتنی بر بازی‌های رایانه‌ای و آموزش تمرینات یکپارچگی حسی بر علائم خواندن کلمات و درک متن در دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 67-78]
  • بازی‌های شناختی رایانه ای اثربخشی بازی‌های رایانه‌ای شناختی بر تصمیم‌گیری پرخطر کودکان با اختلال رفتاری برونی‌سازی شده [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 10-1]
  • بسته آموزش هوش‌های چندگانه اثربخشی بسته آموزش هوش‌های چندگانه بر مهارت‌های اجتماعی پسران آهسته‌گام [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 57-66]
  • بسته ارتباطی والد-کودک مقایسه اثربخشی بسته‌ی ارتباطی والد-کودک با درمان تعامل والد-کودک بر اختلالات عاطفی و رفتاری و استواری کودکان با اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی: مطالعه موردی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 21-11]
  • بهزیستی مدرسه خوش‌بینی تحصیلی، هویت تحصیلی و سرزندگی تحصیلی به‌عنوان پیش‌بین‌های بهزیستی مدرسه (علاقمندی به مدرسه، خودکارآمدی ادراک شده تحصیلی و رفتارهای مخرب) در دانش‌آموزان پسر مقطع متوسطه شهرستان ایذه [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 21-11]

پ

  • پریشانی روان‌شناختی اثربخشی آموزش خودشفابخشی بر خودارزشمندی و پریشانی روان‌شناختی خانواده دانش‌آموزان مبتلا به اختلال‌های یادگیری ویژه [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 66-54]

ت

  • تبادل عاطفی تأثیر اثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر حمایت اجتماعی ادراک شده، انعطاف-پذیری شناختی و تبادل عاطفی در مادران دارای فرزند اوتیسم [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 78-67]
  • تصمیم‌گیری پرخطر اثربخشی بازی‌های رایانه‌ای شناختی بر تصمیم‌گیری پرخطر کودکان با اختلال رفتاری برونی‌سازی شده [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 10-1]
  • تصور از خدا مدل علّی تصور از خدا و رشد اخلاقی با میانجی‌گری خردمندی در دانشآموزان دختر تیزهوش دوره دوم دبیرستان [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 65-56]
  • تعاملات ارتباطی اثربخشی برنامۀ آموزش حل مسئله خانواده‌محور بر تعاملات ارتباطی دانش‌آموزان آهسته-گام با نشانگان [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 10-1]
  • تعاملات والد-کودک بررسی اثربخشی ذهن‌آگاهی بر انعطاف‌پذیری و تعاملات والد- کودک مادران دارای کودک با اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 79-90]
  • تعامل مادر- فرزند اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودپنداره و تعامل مادر- فرزند در مادران کودکان با اختلال‌های طیف اتیسم [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 23-11]
  • تعاملی‌محور اثربخشی بازی‌درمانی تعاملی‌محور بر کیفیت روابط دلبستگی کودک با والد: مطالعه موردی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 102-113]
  • تقلید حرکتی اثربخشی آموزش کوشش‌های مجزا بر تقلید حرکتی در کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 33-24]
  • تقویت توجه تأثیر توانبخشی حرکتی بر تقویت توجه دانش‌آموزان دیرآموز [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 52-44]
  • تکانشگری مدل‌یابی علّی نشانه‌های کم‌توجهی/ بیش‌فعالی کودکان بر مبنای ویژگی‌های شخصیتی منش و تکانشگری مادران: نقش واسطه‌ای سبک‌های فرزندپروری [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-15]
  • تمرینات یکپارچه‌سازی حسی- حرکتی اثربخشی تمرینات یکپارچه‌سازی حسی- حرکتی و توان‌بخشی شناختی رایانهای بر کارکردهای اجرایی (حافظه فعال، بازداری پاسخ و انعطاف‌پذیری شناختی) کودکان دارای کم‌توجهی بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 95-79]
  • تنیدگی مادران تدوین بسته آموزشی فرزندپروری مبتنی بر کارکردهای اجرایی و تأثیر آن بر تنیدگی والدینی و سلامت روان مادران کودکان دارای اختلالات عصب –تحولی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 34-22]
  • توانبخشی حرکتی تأثیر توانبخشی حرکتی بر تقویت توجه دانش‌آموزان دیرآموز [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 52-44]
  • توان‌بخشی شناختی رایانه‌ای اثربخشی تمرینات یکپارچه‌سازی حسی- حرکتی و توان‌بخشی شناختی رایانهای بر کارکردهای اجرایی (حافظه فعال، بازداری پاسخ و انعطاف‌پذیری شناختی) کودکان دارای کم‌توجهی بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 95-79]
  • توانمندی منش اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر دشواری تنظیم هیجان و توانمندی منش مادران کودکان مبتلا به اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 43-35]

ح

  • حافظه فعال اثربخشی تمرینات یکپارچه‌سازی حسی- حرکتی و توان‌بخشی شناختی رایانهای بر کارکردهای اجرایی (حافظه فعال، بازداری پاسخ و انعطاف‌پذیری شناختی) کودکان دارای کم‌توجهی بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 95-79]
  • حافظه فعال دیداری - فضایی تأثیر مداخله حافظه فعال دیداری- فضایی بر عملکرد آینه‌نویسی کودکان پیش‌دبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 46-56]
  • حل مسئله نقش مهارت حل مسئله در پیش‌بینی انگیزش ریاضی و خودکارآمدی ریاضی در کودکان با اختلال یادگیری ویژه از نوع ریاضی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 16-26]
  • حل مسئله اجتماعی اثربخشی آموزش الگوی توانمندسازی مهارت‌های زندگی بر افزایش عزت‌نفس و حل مسئله اجتماعی در کودکان تحت سرپرستی مراکز نگهداری شبانه‌روزی (محدوده سنی ۶ تا ۱۲ سال) شهر کرمانشاه [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 43-34]
  • حل مسئله خانواده‌محور اثربخشی برنامۀ آموزش حل مسئله خانواده‌محور بر تعاملات ارتباطی دانش‌آموزان آهسته-گام با نشانگان [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 10-1]
  • حمایت اجتماعی ادراک شده تأثیر اثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر حمایت اجتماعی ادراک شده، انعطاف-پذیری شناختی و تبادل عاطفی در مادران دارای فرزند اوتیسم [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 78-67]

خ

  • خردمندی مدل علّی تصور از خدا و رشد اخلاقی با میانجی‌گری خردمندی در دانشآموزان دختر تیزهوش دوره دوم دبیرستان [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 65-56]
  • خودارزشمندی اثربخشی آموزش خودشفابخشی بر خودارزشمندی و پریشانی روان‌شناختی خانواده دانش‌آموزان مبتلا به اختلال‌های یادگیری ویژه [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 66-54]
  • خودپنداره.  اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودپنداره و تعامل مادر- فرزند در مادران کودکان با اختلال‌های طیف اتیسم [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 23-11]
  • خودپنداره تحصیلی تأثیر آموزش مهارت‌های جرأت‌ورزی بر خود‌پنداره تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال‌های یادگیری ویژه با احساس‌تعلق بالا و پایین به مدرسه [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 53-44]
  • خودشفابخشی اثربخشی آموزش خودشفابخشی بر خودارزشمندی و پریشانی روان‌شناختی خانواده دانش‌آموزان مبتلا به اختلال‌های یادگیری ویژه [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 66-54]
  • خودکارآمدی ریاضی نقش مهارت حل مسئله در پیش‌بینی انگیزش ریاضی و خودکارآمدی ریاضی در کودکان با اختلال یادگیری ویژه از نوع ریاضی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 16-26]
  • خوش‌بینی تحصیلی خوش‌بینی تحصیلی، هویت تحصیلی و سرزندگی تحصیلی به‌عنوان پیش‌بین‌های بهزیستی مدرسه (علاقمندی به مدرسه، خودکارآمدی ادراک شده تحصیلی و رفتارهای مخرب) در دانش‌آموزان پسر مقطع متوسطه شهرستان ایذه [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 21-11]

د

  • دانش‌آموزان آهسته‌گام با نشانگان داون اثربخشی برنامۀ آموزش حل مسئله خانواده‌محور بر تعاملات ارتباطی دانش‌آموزان آهسته-گام با نشانگان [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 10-1]
  • دانش‌آموزان تیزهوش مدل علّی تصور از خدا و رشد اخلاقی با میانجی‌گری خردمندی در دانشآموزان دختر تیزهوش دوره دوم دبیرستان [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 65-56]
  • دانش‌آموزان دیرآموز تأثیر توانبخشی حرکتی بر تقویت توجه دانش‌آموزان دیرآموز [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 52-44]
  • دانش‌آموزان نارساخوان اثربخشی آموزش روش چندحسی فرنالد بر بهبود عملکرد مؤلفه‌های خواندن دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 10-1]
  • درگیری هیجانی در خانواده مدل‌یابی معادلات ساختاری ارتباط بین درگیری هیجانی و انتقاد در خانواده با سکوت خود در مادران کودکان آهسته‌گام [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 33-22]
  • درمان پذیرش و تعهد تأثیر اثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر حمایت اجتماعی ادراک شده، انعطاف-پذیری شناختی و تبادل عاطفی در مادران دارای فرزند اوتیسم [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 78-67]
  • درمان تعامل والد-کودک مقایسه اثربخشی بسته‌ی ارتباطی والد-کودک با درمان تعامل والد-کودک بر اختلالات عاطفی و رفتاری و استواری کودکان با اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی: مطالعه موردی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 21-11]
  • درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر دشواری تنظیم هیجان و توانمندی منش مادران کودکان مبتلا به اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 43-35]
  • دشواری تنظیم هیجان اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر دشواری تنظیم هیجان و توانمندی منش مادران کودکان مبتلا به اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 43-35]

ذ

  • ذهن‌آگاهی بررسی اثربخشی ذهن‌آگاهی بر انعطاف‌پذیری و تعاملات والد- کودک مادران دارای کودک با اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 79-90]
  • ذهن‌آگاهی اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر افکار خودآیند منفی دانش‌آموزان دختر با دشواری در نظم‌جویی هیجانی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 106-96]

ر

  • رشد اخلاقی مدل علّی تصور از خدا و رشد اخلاقی با میانجی‌گری خردمندی در دانشآموزان دختر تیزهوش دوره دوم دبیرستان [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 65-56]
  • روش تدریس E5 اثربخشی الگوی تدریس E5 بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان آهسته‌گام [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 45-34]
  • روش چندحسی اثربخشی آموزش روش چندحسی فرنالد بر بهبود عملکرد مؤلفه‌های خواندن دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 10-1]

س

  • سبک‌های فرزندپروری مدل‌یابی علّی نشانه‌های کم‌توجهی/ بیش‌فعالی کودکان بر مبنای ویژگی‌های شخصیتی منش و تکانشگری مادران: نقش واسطه‌ای سبک‌های فرزندپروری [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-15]
  • سرزندگی تحصیلی خوش‌بینی تحصیلی، هویت تحصیلی و سرزندگی تحصیلی به‌عنوان پیش‌بین‌های بهزیستی مدرسه (علاقمندی به مدرسه، خودکارآمدی ادراک شده تحصیلی و رفتارهای مخرب) در دانش‌آموزان پسر مقطع متوسطه شهرستان ایذه [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 21-11]
  • سکوت خود مدل‌یابی معادلات ساختاری ارتباط بین درگیری هیجانی و انتقاد در خانواده با سکوت خود در مادران کودکان آهسته‌گام [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 33-22]
  • سلامت روان تدوین بسته آموزشی فرزندپروری مبتنی بر کارکردهای اجرایی و تأثیر آن بر تنیدگی والدینی و سلامت روان مادران کودکان دارای اختلالات عصب –تحولی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 34-22]

ش

  • شادکامی اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی کودک‌محور بر شادکامی و اضطراب اجتماعی کودکان کم‌شنوا [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 27-37]

ع

  • عزت‌نفس اثربخشی آموزش الگوی توانمندسازی مهارت‌های زندگی بر افزایش عزت‌نفس و حل مسئله اجتماعی در کودکان تحت سرپرستی مراکز نگهداری شبانه‌روزی (محدوده سنی ۶ تا ۱۲ سال) شهر کرمانشاه [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 43-34]

ف

  • فرزندپروری روش‌های فرزندپروری مادران کودکان دارای اختلال کم‌توجهی/ بیش‌فعالی: مروری نظامدار [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 38-45]
  • فرزندپروری تدوین بسته آموزشی فرزندپروری مبتنی بر کارکردهای اجرایی و تأثیر آن بر تنیدگی والدینی و سلامت روان مادران کودکان دارای اختلالات عصب –تحولی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 34-22]
  • فرنالد اثربخشی آموزش روش چندحسی فرنالد بر بهبود عملکرد مؤلفه‌های خواندن دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 10-1]

ق

  • قدردانی اثربخشی آموزش قدردانی مبتنی بر آموزه‌های فرهنگی بر سلامت روان و امید به زندگی مادران دانش‌آموزان با آسیب بینایی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 64-53]

ک

  • کارکردهای اجرایی مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مبتنی بر بازی‌های رایانه‌ای و آموزش تمرینات یکپارچگی حسی بر علائم خواندن کلمات و درک متن در دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 67-78]
  • کارکردهای اجرایی تدوین بسته آموزشی فرزندپروری مبتنی بر کارکردهای اجرایی و تأثیر آن بر تنیدگی والدینی و سلامت روان مادران کودکان دارای اختلالات عصب –تحولی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 34-22]
  • کارکردهای اجرایی اثربخشی الگوی تدریس E5 بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان آهسته‌گام [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 45-34]
  • کودکان‌ آهسته‌گام مدل‌یابی معادلات ساختاری ارتباط بین درگیری هیجانی و انتقاد در خانواده با سکوت خود در مادران کودکان آهسته‌گام [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 33-22]
  • کودکان پیش‌دبستان تأثیر مداخله حافظه فعال دیداری- فضایی بر عملکرد آینه‌نویسی کودکان پیش‌دبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 46-56]
  • کودکان تحت سرپرستی اثربخشی آموزش الگوی توانمندسازی مهارت‌های زندگی بر افزایش عزت‌نفس و حل مسئله اجتماعی در کودکان تحت سرپرستی مراکز نگهداری شبانه‌روزی (محدوده سنی ۶ تا ۱۲ سال) شهر کرمانشاه [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 43-34]
  • کودکان کم‌شنوا اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی کودک‌محور بر شادکامی و اضطراب اجتماعی کودکان کم‌شنوا [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 27-37]
  • کودکان مبتلا به اوتیسم اثربخشی آموزش کوشش‌های مجزا بر تقلید حرکتی در کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 33-24]
  • کیفیت روابط دلبستگی اثربخشی بازی‌درمانی تعاملی‌محور بر کیفیت روابط دلبستگی کودک با والد: مطالعه موردی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 102-113]

م

  • مادران مدل‌یابی معادلات ساختاری ارتباط بین درگیری هیجانی و انتقاد در خانواده با سکوت خود در مادران کودکان آهسته‌گام [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 33-22]
  • مادران کودکان اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر دشواری تنظیم هیجان و توانمندی منش مادران کودکان مبتلا به اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 43-35]
  • مراکز نگهداری شبانه‌روزی اثربخشی آموزش الگوی توانمندسازی مهارت‌های زندگی بر افزایش عزت‌نفس و حل مسئله اجتماعی در کودکان تحت سرپرستی مراکز نگهداری شبانه‌روزی (محدوده سنی ۶ تا ۱۲ سال) شهر کرمانشاه [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 43-34]
  • مرور نظامدار روش‌های فرزندپروری مادران کودکان دارای اختلال کم‌توجهی/ بیش‌فعالی: مروری نظامدار [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 38-45]
  • مهارت‌های اجتماعی اثربخشی بسته آموزش هوش‌های چندگانه بر مهارت‌های اجتماعی پسران آهسته‌گام [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 57-66]
  • مهارت‌های اجتماعی اثربخشی بازی‌درمانی گروهی بر مهارت‌های اجتماعی‌کودکان اوتیسم [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 55-46]
  • مهارت‌های جرأت‌ورزی تأثیر آموزش مهارت‌های جرأت‌ورزی بر خود‌پنداره تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال‌های یادگیری ویژه با احساس‌تعلق بالا و پایین به مدرسه [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 53-44]

ن

  • نارساخوانی مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مبتنی بر بازی‌های رایانه‌ای و آموزش تمرینات یکپارچگی حسی بر علائم خواندن کلمات و درک متن در دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 67-78]
  • نظم‌جویی هیجانی اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر افکار خودآیند منفی دانش‌آموزان دختر با دشواری در نظم‌جویی هیجانی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 106-96]

و

  • ویژگی‌های روان‌سنجی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس انعطاف‏ناپذیری رفتاری لکاوالیر در کودکان اوتیسم [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 91-101]
  • ویژگی‌های شخصیتی منش مدل‌یابی علّی نشانه‌های کم‌توجهی/ بیش‌فعالی کودکان بر مبنای ویژگی‌های شخصیتی منش و تکانشگری مادران: نقش واسطه‌ای سبک‌های فرزندپروری [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-15]

ه

  • هویت تحصیلی خوش‌بینی تحصیلی، هویت تحصیلی و سرزندگی تحصیلی به‌عنوان پیش‌بین‌های بهزیستی مدرسه (علاقمندی به مدرسه، خودکارآمدی ادراک شده تحصیلی و رفتارهای مخرب) در دانش‌آموزان پسر مقطع متوسطه شهرستان ایذه [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 21-11]

ی

  • یکپارچگی حسی مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مبتنی بر بازی‌های رایانه‌ای و آموزش تمرینات یکپارچگی حسی بر علائم خواندن کلمات و درک متن در دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 67-78]